האולטימטום: "לא יתכן שנתנהל תחת סחטנות של התנועה האסלאמית"

איתי גדסי No Comments on האולטימטום: "לא יתכן שנתנהל תחת סחטנות של התנועה האסלאמית"

רע"מ ביום בהיר: רע"מ הציבה אולטימטום לראה"מ בנט כי התמיכה בממשלה תהיה רק לאחר העברת מנהלת הבדואים בנגב למשרד הרווחה. ח"כ מאזן גנאים הבהיר כי "אם ישראל תתקוף בעזה אפיל את הממשלה". רגבים: "הדרישה הסחטנית של רע"מ, מסוכנת לעתיד הנגב"

בנו ושותפו הבכיר מנסור עבאס צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצד הפלסטיני בקואליציה מתעורר: לאחר שנחשף כי הקואליציה החלה לפתוח במגעים עם הרשימה המשותפת לתמיכה בהעברת התקציב, ברשימה המשותפת הבהירו כי לכל הצבעה יהיה מחיר בהתאם ברע"מ כעסו על המהלך והבהירו לקואליציה כי הם דורשים את העברת מנהלת הבדואים למשרד הרווחה עוד היום.

בנוסף דורשים ברע"מ להעמיד לו"ז ברור להתקדמות בכל הנושאים שנסגרו במו"מ הקואליציוני.

ח"כ מאזן גנאים (רע"מ) יצא במספר אמירות קשות בתוכניתו של נאדר אבו תאמר ברדיו "מכאן": גנאים איים "אני אפרק את הקואליציה אם הממשלה תתקוף את עזה" אמר בנחרצות.

גנאים הבהיר כי אין להם כלל העדפה לשום צד ישראלי, "אין סיפור אהבה בין מנסור עבאס והממשלה החדשה. בנט ונתניהו? שניהם גרועים".
גנאים תקף את חוק הרזרחות ואמר, "חוק האזרחות גזעני. 20 אלף משפחות סובלות בגללו. אני מתנגד לו. נמנעתי כדי לא להפיל את הממשלה".

על ההתנהלות בקואליציה הסביר ח"כ גנאים את מצב הזמנים כעת, "יש לנו קווים אדומים. התקשורת העברית מגויסת לשירות הממשלה. נמתין כדי לוודא את טיבה של הממשלה החדשה".

בתגובה לאולטימטום של מפלגת רע"מ לרה"מ בנט, כי במידה ולא יעביר עוד היום את הרשות להסדרת התיישבות הבדואים ממשרד ראש הממשלה למשרד הרווחה, "ישתחררו לגמרי ממשמעת קואליציונית", אומר מנכ"ל תנועת רגבים, מאיר דויטש:

"הדרישה הסחטנית של רע"מ כי ממשלת ישראל תרקוד לצלילי החליל שלה, מסוכנת לעתיד הנגב ומדינת ישראל. לא ייתכן שההתנהלות של מדינת ישראל בסוגיות הנגב, המצוי היום בנקודת זמן קריטית לגבי עתידו, תתנהל תחת סחטנות של התנועה האסלאמית".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) אמרה בתגובה להודעת רע"מ: "ככה לא מנהלים מדינה. הודעתה של רע"מ על אי ההצבעה עם הקואליציה עד להודעה חדשה, משקפת את השבריריות וכרעי התרנגולת, עליהן נשענת הקואליציה. אם כך היתה מתנהלת חברה עסקית – היא היתה נכשלת. אנחנו לא רוצים להפסיד את המדינה היחידה שלנו".



0 תגובות